وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مظلومی-استقلال آنلاینسرمربي استقلال گفت:‌ هدف اوليه هيات مديره استقلال حل مشكلات مالي باشد.

پرويز مظلومي درباره صحبت‌هايي كه عليه كميته انضباطي كرده بود و واكنش حسن زاده رييس كميته انضباطي را به دنبال داشت، اظهار كرد: اعتراض من براي مبلغ دو ميليون تومان جريمه نبود، به هر حال آن‌قدر درآمد دارم كه بتوانم اين پول را پرداخت كنم. ناراحتي من به اين خاطر بود كه احساس كردم به شخصيتم بر خورده است. اخلاق من به گونه‌اي است كه هيچ وقت در جريان يك مسابقه در كنار زمين حاشيه ايجاد نمي‌كنم. در صحنه برخورد دو بازيكن هم فقط جلو رفتم و سعي كردم شرايط داربي را گوشزد كنم تا از بروز مشكلات احتمالي بعدي جلوگيري شود. واقعا تصميم كميته انضباطي برايم تعجب آور بود كه چرا مرا جريمه كرد.

وي درباره مشكلات مالي تيم اش هم گفت:‌ اميدوارم با آمدن هيات مديره جديد مشكلات مالي استقلال حل شود. به هر حال هدف اول آن‌ها حل مشكلات اين تيم و سپس سياستگذاري براي باشگاه است. بازيكنان تيم ما از ابتداي فصل يك ريال هم پاداش نگرفته‌اند. خودم هشت ماه است كه يك ريال هم دريافت نكرده‌ام.

مظلومي گفت: متاسفانه بعد از بردي كه مقابل تيم پرسپوليس به دست آورديم هيچ‌كس سراغ تيم ما نيامد و با خودم گفتم حتماً برد تيم ما عادي شده كه هيچ‌ كسي براي تيم ما نيامده است.

سرمربي استقلال در پايان گفت: ديگر وليد علي را نمي‌خواهم و او را در اختيار باشگاه گذاشتم تا هر تصميمي مي‌خواهند در موردش بگيرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:35 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 198
بازدید هفته : 518
بازدید ماه : 481
بازدید کل : 186496
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا